April 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/viscomemoryfoammattress.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
۲

مکہ چیمبر کے زیرِ اہتمام اور وزارتِ ثقافت کی طرف سے توثیق شدہ ایک سالانہ تقریب فوانیس میلے نے منتظمین کے مطابق اس رمضان میں بہت سے زائرین کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے۔

مکہ چیمبر کے ایگزیبیشن اینڈ ایونٹس سینٹر میں منعقدہ اس میلے کی “تفریحی، ثقافتی، معاشرتی اور فنکارانہ تجربات کا ایک متنوع سلسلہ” پیش کرنے کے طور پر تشہیر کی جاتی ہے۔

مضان مارکیٹ کے سیکشن میں 200 سے زائد نمائش کنندگان کے ساتھ زائرین کے پاس خور و نوش کے لیے بھی کافی اختیارات ہیں۔

اس ایونٹ میں “تمام عمر کے افراد کے لیے” لائیو شوز اور تفریحی زونز بشمول ایک پالتو چڑیا گھر اور فوانیس اسٹوڈیو ہیں جس میں اثر و رسوخ رکھنے والے، کاروباری افراد اور نمائش کنندگان اپنی بصیرت اور تجربات کا اشتراک کرتے ہیں۔

مکہ چیمبر کے سیکرٹری جنرل ڈاکٹر ترکی بن سلیمان العمرو نے کمیونٹی کی شمولیت کے لیے تقریب کی اختراعی ترتیب کی اہمیت پر زور دیا اور کہا اس طرح کے اقدامات مقامی ہنر اور اقتصادی ترقی کو فروغ دیتے ہیں۔

انہوں نے کہا، “فوانیس رمضان کے مقدس مہینے میں مکہ مکرمہ کے رہائشیوں اور زائرین کے لیے ایک اہم معاشرتی، تجارتی اور ثقافتی رجحان کے طور پر ابھرا ہے۔”

“متعدد چھوٹے پیمانے کے منصوبوں کو آگے بڑھا کر اور ایک متحرک تفریحی منظر کو فروغ دے کر فوانیس میلہ خاندانوں اور افراد کو ان تہواروں میں حصہ لینے کی ترغیب دیتا ہے۔ اس طرح یہ مکہ کے معاشی منظر نامے کو تقویت دیتا، مقامی پیداوار کو بڑھاتا اور وژن 2030 کے مطابق معیارِ زندگی کو بہتر بناتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا، “یہ ایونٹ نہ صرف ایک جدید تفریحی تجربہ فراہم کرتا ہے بلکہ چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں کو سہارا دینے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *