April 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/viscomemoryfoammattress.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

شمالی انگلینڈ میں پولیس نے جمعہ کو اعلان کیا کہ وہ اس بات کی تحقیقات کر رہے ہیں کہ کیا برطانیہ کی کنزرویٹو حکومت کو سب سے بڑے عطیہ دہندہ نے کوئی جرم کیا ہے جب اس نے ایک سیاہ فام خاتون رکن پارلیمنٹ نے کہا کہ ’وہ تمام سیاہ فام خواتین سے نفرت کرتا ہے، وہ چاہتا ہے کہ اسے گولی مار دی جائے”۔

’یوکے الیکٹرانک ہیلتھ ریکارڈز لیڈر دی فینکس پارٹنرشپ‘ کے ’سی ای او‘ فرینک ہیسٹر نے 2019 میں ہاؤس آف کامنز میں نشست حاصل کرنے والی پہلی سیاہ فام خاتون ڈیان ایبٹ کے بارے میں یہ تبصرے کیے تھے۔

ویسٹ یارکشائر پولیس نے کہا کہ تفتیش کار “تحقیقات کرنے اور بالآخر یہ ثابت کرنے کے لیے کام کر رہے ہیں کہ آیا اس سے کوئی جرم سرزد ہوا ہے یا نہیں؟”۔

ہیسٹر نے ایبٹ کے بارے میں “بدتمیزی پر مبنی” ریمارکس کرنے پر معذرت کی لیکن کہا کہ وہ نسل پرست نہیں ہیں۔

کنزرویٹو پارٹی نے حزب اختلاف کے سیاستدانوں کے دباؤ کی مزاحمت کی ہے کہ وہ 10 ملین یورو (12.6 ملین ڈالر) واپس کر دیں جو ہیسٹر نے پارٹی کو دیا تھا۔

11 مارچ کو ’دی گارڈین‘ کے ذریعہ شائع ہونے والے ریمارکس نے قدامت پسندوں کو فوری طور پر تنازعہ میں الجھا دیا کیونکہ انہوں نے ریمارکس پر تنقید کرنے کی کوشش کی لیکن تقریباً 24 گھنٹے تک انہیں نسل پرست کہنے سے انکار کر دیا۔

14 سال سے اقتدار میں رہنے والی پارٹی کو اس سال کے آخر میں انتخابات کا سامنا ہے اور رائے عامہ کے جائزوں سے پتہ چلتا ہے کہ پارٹی لیبر پارٹی سے بہت پیچھے ہے۔

وزیر اعظم رشی سوناک نے ابتدا میں ہیسٹر کے تبصروں کو “ناقابل قبول” قرار دیتے ہوئے تنقید کا نشانہ بنایا، لیکن ان کے ترجمان نے تبصروں کو نسل پرستی کے طور پر بیان نہیں کیا جب تک کہ کابینہ کے وزیر کیمی بیڈینوک جو کہ سیاہ فام ہیں نے صفوں کو توڑا اور ہیسٹر پر نسل پرستی کا الزام عائد کیا۔

سوناک نے بعد میں قانون سازوں کو بتایا کہ “مبینہ تبصرے غلط تھے۔ وہ نسل پرست تھے” لیکن ہیسٹر کو ان بیانات پر معافی مانگنی اور پچھتاوے کو قبول کرنا چاہیے”۔

گارڈین کے مطابق ہیسٹر نے 2016 سے نیشنل ہیلتھ سروس اور دیگر سرکاری ایجنسیوں سے 400 ملین پاؤنڈ 504 ملین ڈالر سے زیادہ وصول کیے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *